جزییات خبر

خبرهای سامانه درسی نریمان

پانسیون مطالعاتی اصفهان : “ رازهای سحرخیزی “

رازهایی درباره ی سحرخیزی:

یه سری رازو نکته هست بشین تا بگم واست 
• بازه های زمانی خواب ۱.۵ ساعته هستن پس اگه مضربی از ۱.۵ رو انتخاب‌ کنی برای طول مدت خوابت سرحالتری(اگه ساعت ۶بیدار بشی سرحالتری تا ساعت ۶.۳۰)
• اگه آلارم بیداریتو دور از تختت بزاری تا مجبور بشی پاشی بری خاموشش کنی بهت کمک میکنه تا بیدار بشی زودتر و اصطلاحا خوابت بپره!
• ساعت فیزیولوژیک بدن ما با نورخورشید تنظیم‌میشه برای همینه که شبها باید خوابید و روزهاباید درس خوند و کار کرد ، حالا اگه اتاقت خیلی تاریک‌باشه  هم سختتر بیدار میشی هم سحرخیزیت کمتر میشه !
• عوض کردن زنگ آلارم بیدار شدنت هم‌ خیلی گزینه ی خوبیه چون مغزت عادت کرده به زنگ قدیمی واین‌کار به بیدار شدنت کمک میکنه 
• ورزش‌کردن‌و فعالیت روزانه هم به وضعیت فیزیولوژیک بدنت کمک‌میکنه و میتونی راحتتر بخوابی و هم سحرخیزتر‌ بشی .
 
دوست من سحرخیزی یه عادته پس این عادت خوب رو همین امروز شروع‌کن
 
جهت‌ثبت‌ نام در پانسیون مطالعاتی هدف اصفهان فقط کافیست در سایت narimanedu.ir
ثبت نام انجام دهید .